Welkom bij V.V. Vessem

Statistiek
Puntentelling

Welkom bij onze Poule voor het WK2022

Deze Poule voor het WK2022 is bedoeld voor iedereen, die ergens een connectie heeft met onze voetbalvereniging en samen met ons een gokje wil wagen over dit toernooi. Het is de bedoeling, dat je alle uitslagen van de groepswedstrijden voorspelt en de landen, die in finalerondes halen. Zet je deze landen ook precies op de goede plaats in het schema dan levert dit extra punten op.

De inleg voor onze WK2022 Poule is 5 euro, Om te kunnen deelnemen moet dit voor het begin van het Toernooi zijn betaald.

Om alles in te kunnen vullen, moet je eerst inloggen op deze site. Onder het menu aanmelden kun je eventueel je wachtwoord opvragen of jezelf, nadat je ingelogd bent, aanmelden voor de poule. Ben je nog nooit ingelogd en wil je een wachtwoord aanvragen of heb je andere vragen, meld je dan bij één van de Loeierke redactieleden.
Zoals aangegeven is deelname alleen geldig als je voor het begin van de 1e wedstrijd van het toernooi hebt betaald. Betaling vindt plaats vanuit een betaalverzoek via Whatsapp. Kijk op de pagina aanmelden of jouw gegevens, die bij ons bekend zijn kloppen en bevestig dit, zodat wij het betaalverzoek kunnen versturen.

Ook de organisatie mag net zoals afgelopen jaren zelf ook meedoen. Vertrouw je dit niet? Sla dan alle uitslagen van de deelnemende organisatieleden als printscreen op, zodat je deze kunt controleren. Het zal namelijk niet de eerste keer zijn, dat een redactielid er met de prijzen vandoor gaat. Je moet van goede huize komen om ons te verslaan.

Op dit moment zijn er al 64 deelnemers aan de WK2022 Poule. Dit betekend tot dusver een prijzenpot van € 320,-

De prijzen zullen alsvolgt verdeeld worden:

1e plaats: 50% van de inleg, op dit moment is dit € 160
2e plaats: 30% van de inleg, op dit moment is dit € 96