Welkom bij V.V. Vessem

Hans van Diessen06-10105864
Roel Adriaans06-22385379

Taken bestuur

Frans Maas - Voorzitter (voorzitter@vvvessem.nl)
Verantwoordelijk voor algemene zaken. Speciale aandacht voor de samenwerking met VV Dees. Gezicht van de club, boegbeeld, de aanvoerder van het bestuur.

Arie Schriders - Secretaris (secretaris@vvvessem.nl)
Verantwoordelijk voor de administratie binnen de vereniging. Regelt achter de schermen nog veel meer, zoals de jeugdafdeling en de scheidsrechters. Arie is de ruggengraat van VV Vessem. Hij is de stille kracht op het middenveld die alle gaatjes dichtloopt.

Iwan van Hout - Penningmeester (penningmeester@vvvessem.nl)
Verantwoordelijk voor de financiën binnen VV Vessem. De club is financieel gezond en Iwan zorgt ervoor dat dit zo blijft. Iwan is gezond kritisch over de uitgaven. Bewaakt de schatkist, hij is de keeper.

Roel Adriaans - Bestuurslid sponsoring
Verantwoordelijk voor de sponsoring. Roel zorgt samen met zijn commissie ervoor dat de inkomsten binnen blijven komen. Als Roel bij je aan tafel komt zitten, kost het geld! Hij is de spits want hij haalt de punten binnen.

Bart van Hoof - Bestuurslid kantine
Verantwoordelijk voor de kantine. Samen met zijn team zorgt hij ervoor dat kantine De Loeier een clubhuis voor fijnproevers is. De smaak van Bart zie je terug op de menukaart. Hij is de speler die 10 minuten voor tijd wordt gewisseld zodat hij alvast de drankjes klaar kan zetten.

Hans van Diessen - Bestuurslid technische zaken ( td@vvvessem.nl)
Verantwoordelijk voor voetbalzaken, niet onbelangrijk in een voetbalclub. Bescheiden architect achter alle sportief succes. Niet veel mensen weten dat hij de echte uitvinder is van het totaal-voetbal. Hij is de trainer-coach.

Erik van Riet - Bestuurslid communicatie (communicatie@vvvessem.nl)
Verantwoordelijk voor de communicatie van de voetbalclub zowel intern als extern. Loeierke, enquête, website, Twitter, Facebook, hij bemoeit zich overal mee. Hij is de (reserve-) speler die altijd loopt te praten, positief natuurlijk!

Welkom bij V.V. Vessem