De Raven 1 - Vessem 10 - 3

Jop de Laat0-1
Frans van Diessen0-2
Chris van Ham0-3

Hup groen witten hup groen witten is wat supporters van beide verenigingen vaak naar hun clubspelers roepen. De Groen witten van Vessem kwamen net het eerst voor het doel van de tegenstander. 8 Minuten later was het Gijs Wuyts die keeper Marijn van Rooy op de proef stelde. Het was raak voor Vessem in de 13e minuut. Een goed opgezette aanval van links werd voor het doel geschoten door Erik van Aaken. Keeper Rombouts miste de bal en Jop de Laat kon eenvoudig inschieten. 0 - 1. Ondanks de achterstand zakte De Raven ver terug. Vessem was wederom gevaarlijk maar Frans van Diessen kon in minuut 22 niet tot scoren komen. Ook De Raven was gevaarlijk na een half uur, maar de stand bleef onveranderd zoals ook na het mooie schot van Frans van Diessen van Vessem. Ruststand 0 - 1. De Raven begon scherp aan de tweede helft. Direct in de eerste minuut schoot linksbuiten Wuyts in het zijnet. Toch was het Vessem dat in de vijfde minuut de stand op 0 - 2 bracht Een dieptepass van Louis van Diessen werd door de De Raven defensie fout beoordeeld waardoor broer Frans vrij voor het doel kwam. Hij schoot bekwaam in. Het schouwspel werd na een uur aantrekkelijker. Eerst een kans van De Raven daarna was het Vessem. Een fantastische trap van van Louis van Diessen werd door doelman Rombouts tot hoekschop verwerkt. In de 73 e minuut was Vessem heel dicht bij de 0 - 3. Erik van Aaken schoot de bal via de onderkant van de lat. De bal stuitte vervolgens voor het doel terug. Jop de Laat kopte de bal in tegengestelde richting in de hoek, maar de doelman wist de bal nog net te pakken. De 0 - 3 viel dan uiteindelijk toch nog in de 82e minuut. De zestienjarige Chris van Ham maakte een combinatie in het 16 m gebied en ronde keurig af met zijn linker been en bepaalde daarmee de eindstand.